VOORWAARDEN VOOR DEELNAME 

Hieronder regels die opgesteld zijn vanuit de gemeente Alphen aan den aan Rijn. Waar wij als organisatie en jullie als deelnemers aan moeten voldoen. Zo zorgen we samen voor een succesvolle 2e editie van de Rommelroute.  

 

- Op de dag van het evenement is iemand van de organisatie aanwezig. Wij rijden naar verschillende adressen gedurende dag.
- Uitsluitend verkoop van 2e hands spullen.
- Het evenement duurt 1 dag tussen 10.00 en 16.00 uur, zorg dat er iemand aanwezig is op het aangemelde adres.
- Er mogen niet meer dan 100 personen/deelnemers tegelijkertijd komen per adres.
- Er mogen maximaal 5 kleine (gecertificeerde) objecten geplaatst worden (bijvoorbeeld: partytent, springkussen, kraam of tafel, podium, aggregaat). Elk object mag niet groter zijn dan 10 m2.
-Muziek mag alleen tussen 10.00 uur en 16.00 uur. Maximaal 70 dBa geluidsniveau (achtergrondmuziek).
- Het evenement mag niet plaatsvinden op de rijbaan, fietspad, openbare parkeerplaats of route voor openbaar vervoer.
- De weg moet bereikbaar blijven voor hulpdiensten zoals ambulance en brandweer. U mag geen straatafzetting plaatsen.
- U verkoopt geen eten of (alcoholische) drank.
- U zorgt na afloop voor een schone straat.

Tijdens de Rommelroute Alphen aan den Rijn kunnen er foto en film opnames gemaakt worden. Bij akkoord deelname ga je automatisch akkoord met dat er beeldmateriaal gemaakt kan worden en kan worden gedeeld op onze website en Facebookpagina. Indien je een foto voorbij ziet komen die je liever niet online heb laat het ons dan weten op info@rommelroutealphen.nl